Neked akarom adni szüzességem

Attilával, szerelmemmel már másfél éve jártunk együtt. Nagyon szép szerelem volt, nem túlzok, ha azt mondom, máig is tart. Én már majdnem 19 ő pedig 20 volt. Sülve, főve együtt voltunk, ha már csak öt perce nem láttam már hiányzott. Első felejthetetlen csókunkon már rég túl voltunk, jöttek a tétova érintések és egymás testének tapogatós felfedezése. Mai világ számára hihetetlenül hangzik, de még szüzek voltunk. Még én sem fogadtam magamba férfit és még ő sem hatolt lányba. Sőt még teljesen meztelenül sem láttuk egymást. Emlékszem mikor először nyúltam alsónadrágjába, ujjaimmal megmarkoltam keményen álló fegyverét, végigsimogattam, és újból megmarkolva éreztem, ahogy…

Esős időben is jó a szex

Fanny jó barátom, ő a szomszéd faluban lakik. Egy borús nyári napon, amikor az idő fülledt volt és a levegő páratartalmától ragadt minden, átjött hozzám beszélgetni, mivel már régóta nem találkoztunk. Javasoltam neki, hogy menjünk el sétálni kicsit, abban bízva, hogy nem fog esni. – Rendben van, de ha elkap minket, akkor rajtad állok bosszút! – mondta nevetve. El is indultunk, kb. 10 perce róttuk az utcákat, mikor hirtelen, minden előjel nélkül(igaz, a felhők azok voltak) elkezdett szakadni az eső. Rohantunk haza hozzánk, ahogy csak tudtunk. Mire beértünk a házba, már csuromvizesek voltunk. Mivel Fannynál nem volt más ruha, adtam…

Bele a közepébe

Éreztem az ujjaim alatt, ahogy Dorka teste fokozatosan ellazul. Kisimult, ahogy kimasszíroztam belőle a feszültséget. Alaposan, lassan, türelemmel kényeztettem minden porcikáját. Neki most csak befogadnia kellett. Elfogadta és kiélvezte a dédelgetésemet. Először hasra feküdt, úgy lazítottam el minden idegszálát, majd hanyatt fordult. Felhelyeztem a kendőket – óvatosan, hogy ne fájjon, de azért szorosan, hogy tudja, most nem kell mozognia. Megegyeztünk, hogy a mai nap az övé. Hogy ma az ő élvezete az első. És ő mindenben elfogadja az irányításomat, hiszen bízik bennem, és tudja, hogy pontosan ismerem az igényeit, a vágyait. Volt időnk kiismerni egymást. Ahogy a szemére kerülő kendőt…

Pajzán nyaralás

Egyik nyáron a barátnőmmel, Ivettel elterveztük, hogy elutazunk egy nagyon szép helyre nyaralni. Egy tengerpart mellett döntöttünk. Korfu szigetére utaztunk. Amikor megérkeztünk, elbűvölt bennünket a gyönyörű tengerpart a pálmafákkal, az öblökkel, a kiemelkedő hegygerincekkel, kövekkel. Végre megérkeztünk a szállodába, amely nagyon szép látványt nyújtott kívülről. Az alkalmazottak nagyon udvariasak, előzékenyek, segítőkészek voltak velünk. Készségesen álltak mindenben rendelkezésünkre. Fölvitték a csomagjainkat a szállodai szobánkba. Mi ezt meg is köszöntük nekik egy kis borravalóval. Kiraktuk a ruháinkat, és egyéb holmijainkat a bőröndjeinkből, és pihentünk egy kicsit. Később lezuhanyoztunk, kisminkeltük magunkat, és lementünk vacsorázni a szálloda éttermébe. Nagyon előzékenyek voltak a felszolgálók. A…

Valótlan Valóság

Na ezt már tényleg nem kellett volna. Tegnap Edit azt mondta (nem nekem persze), hogy zavarja, amiért én úgy érzem, hogy bunkó velem. És hát lássuk be tényleg zavart. Vele kapcsolatban mindenre százszor olyan érzékeny vagyok, mint másokkal szemben. Ez nem jó, tudom én is. Próbáltam tenni ez ellen, nem venni magamra a faszságait, hiszen tudom, hogy nem gondolja őket komolyan. De mégse megy. Azt hiszem még mindig szeretem, és tudom nem kéne, de ez van, nem tudok tenni ellene. És tegnap megint olyan szépeket mondott, de megint nem tartotta be őket, ahogy máskor se. És nekem megint eldurrant az…

Erotika a libegőn

A 21-es busz nagy nehezen felkecmergett velünk végállomására, a Normafához. Mihelyt menetrendjére várva leállította a motorját, végre jó levegőt szívhattunk, és Kedvesem csókja még jóízűbb lett, mint bármikor. Gyönyörű őszi napsütés öntötte el a hegyet, és az Ő szemefénye tükrözte azt. Távolabb látszott a kilátó a János-hegyen, előtte a fák már sárgultak. Elindultunk egy erdei úton. Hétköznap volt, alig voltak kirándulók. Egymást átölelve ballagtunk, kuncogtunk, mert csípőnk néha összeütődött, és így néha megbotlottunk. Mikor a földutak keresztezéséhez értünk, a döntést elodázandó, csókolózni kezdtünk. Cicije mellemhez nyomódott, mancsaim fenekét próbálgatták, úgy kóstolgattuk egymást. Egészen belemelegedve alig hallottuk meg a zörgést, ami…

Vörös köd

Egyszer az életemben megfogadtam, hogy soha nem bánok meg semmit… Megtörtént. Csodás volt. Nem bánom Ezt sem, sőt. Egy kaland volt, egy őrült éjszaka, de nem pusztán szex. Nem hormontúltengés miatt történt, nem azért, mert kellett valaki. Akárki. Ő nem akárki volt. Vele úgy érzetem, mintha felemelne, elszakítana ettől a földtől, s a gyönyör egészen ismeretlen tartományába repített volna… Olyan volt, mint egy film. Lehet, hogy a sztori vagy a varázs miatt, de nekem csak egymás után pergő képek maradtak, mintha nem is velem történt volna ez az egész. Soha többé nem találkoztunk. Nem is akarok. Hadd őrizzem tökéletes képét…

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtteknek szóló tartalom található. Ha nem múltál még el 18 éves, hagyd el az oldalt.