A leszbi munkatársnő

19 éves koromban, amikor elkezdtem dolgozni az első munkahelyemen, az első napon, a nővel, aki betanított, bementünk az ebédlőbe inni egy kávét. Két nő és egy srác ült bent. Az egyik nő és a srác akkor végeztek, és kimentek. Őket már ismertem. A betanítóm bemutatott annak a nőnek, aki ott maradt. Ildikónak hívták, 31 éves volt, és halálosan gyönyörű. Néhány mondatot váltottunk, majd miután megittuk a kávét, siettünk vissza dolgozni. Amikor kiértünk a folyosóra, a kollegám azt mondta: – Ildi egyébként leszbikus. Csak azért mondom, hogy ne érjen meglepetés. Itt amúgy tudja róla mindenki. – Bátor tőle, hogy felvállalja magát.…

Erotikus fürdő

Nikiés Kriszti az általános iskolában barátkoztak össze, de barátságuk egészen a gimnázium végéig megmaradt. Egyik nap Kriszti áthívta barátnőjét magához a hétvégére. Elérkezett a péntek este. A lány gondosan előkészített mindent, harapnivalókat, innivalót és megvetette a vendégszobában lévő ágyat. Az óra hat órát mutatott, Kriszti csöngetést hallott. Kiment az előszobába, kinézett az ajtón és kinyitotta. – Szia Ildi! Rég láttalak – köszöntötte barátnőjét, majd adott neki 2 puszit. – Szia! Hogy vagy? – kérdezte Ildi, miközben a kabátját felakasztotta a fogasra. – Hát. Nem vagyok a legjobb passzban, a barátom szakított velem, mert szerinte megszólnák, ha kiderülne, hogy egy húsz…

Pajzán nyaralás

Egyik nyáron a barátnőmmel, Ivettel elterveztük, hogy elutazunk egy nagyon szép helyre nyaralni. Egy tengerpart mellett döntöttünk. Korfu szigetére utaztunk. Amikor megérkeztünk, elbűvölt bennünket a gyönyörű tengerpart a pálmafákkal, az öblökkel, a kiemelkedő hegygerincekkel, kövekkel. Végre megérkeztünk a szállodába, amely nagyon szép látványt nyújtott kívülről. Az alkalmazottak nagyon udvariasak, előzékenyek, segítőkészek voltak velünk. Készségesen álltak mindenben rendelkezésünkre. Fölvitték a csomagjainkat a szállodai szobánkba. Mi ezt meg is köszöntük nekik egy kis borravalóval. Kiraktuk a ruháinkat, és egyéb holmijainkat a bőröndjeinkből, és pihentünk egy kicsit. Később lezuhanyoztunk, kisminkeltük magunkat, és lementünk vacsorázni a szálloda éttermébe. Nagyon előzékenyek voltak a felszolgálók. A…

Leszbikus erotika

Két nő áll az ajtó előtt, az egyik ruhája kigombolva, mellei kilátszanak. A másik mögötte áll és a nyakát csókolgatja. Kriszta miközben Niki nyakát csókolgatja kezével finoman masszírozza Niki melleit. A két nő kéz a kézben vonul be a szobába. Niki leveszi virágmintás lenge öltözetét, csak sokat sejtető fekete tanga marad rajta. Kriszta eközben teljesen levetkőzött. Niki lefekszik az ágyra, és a hátára fordul. Kriszta finoman csókolgatja Niki combját és közben lágy mozdulatokkal kezdi levenni Niki tangáját. Mihelyt lekerül a tanga Niki széttárja lábait. Kriszta keze lassan, majd egyre határozottabban kezdi simogatni Niki belső combját. Niki eközben melleivel játszik. Simogatja,…

Leszbi tinilányok

Az elsőnél tizenhat éves múltam, másodikos gimnazista – igen másodikos, nem pedig tizedikes, nálunk még így mondták. Szóval másodikos egy kórusáról híres, jó nevű belvárosi gimnáziumban. Mondhatni családi suli volt, anyám is ott végzett, nagyapám pedig ott is tanított. Jó anyám számtalan történetet tudott mesélni a helyzet okozta kellemetlenségekről. Nekem szerencsére nem kellett szembenéznem ehhez hasonló problémákkal, békésen élhettem az életem – hacsak a matekkal való birkózásaimat nem tekintjük gondnak… A mai tiniket elnézve azt mondhatom, hogy nem kezdtem korán érdeklődni a szex iránt. Sokáig egyáltalában nem foglalkoztam a témával, élveztem a tanulást – tudom meglepő! – nyelvérzékemnek hála elsősorban…

Az első, és az utolsó

Néha még eszembe jut az a megrázó eset, ami a szalagavatóm napján történt, persze, hogy is felejthetném el, még ma is megdobban a szívem és nem kapok levegőt, ha eszembe jut az a régi nyár és a kis kalandom Mettel az osztálytársammal. Az első és utolsó alkalom, hogy férfi érintette a testemet, emléke beleégett elmémbe, ha csak eszembe jut elönt a forróság hulláma, a perzselés még a lelkemet is átforrósítja. Emlékszem arra a szombat éjszakára, amikor a bálról tökrészegen támolyogtam haza. Szőke hajamat borzolta a szél az arcomba csapta a tincseimet, de nem józanított rajtam semmit a virágillatú hűvös, legjobb…

Dorina a perverz

A fülledt melegben beborította a testem az izzadság. Pedig még alig múlt el tíz óra. A metrón utazó többi ember is jól láthatóan együtt érzett illetve izzadt velem. Kellemetlen nőstény és hím szag keveréke lepte el a szerelvényt. Ebben a kánikulában a dezodorok nem értek semmit. Minél előbb haza akartam érni és beállni a tus alá egy hidegzuhanyért. Akár ruhástul is. A pamut melltartóm és bugyim is úszott a testnedvemben. Hiába vettem fel csak egy vékony fehér pólót és egy mini farmert. Úgy éreztem, mintha egy kazánban perzselődnék ebédre. Néztem ki a fejemből és próbáltam túlélni a hőséget, mikor egy…

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtteknek szóló tartalom található. Ha nem múltál még el 18 éves, hagyd el az oldalt.