Aranyásók a Balatonon 1.

Mint korábban meséltem a családom elég tehetős apunak köszönhetően, aki építési vállalkozó/ingatlan fejlesztő.Két nyaralónk is van a Balatonon. Egy luxus penthouse a déli parton közvetlen kapcsolattal a strandra. Gyönyörű panoráma, 70 négyzetméter terasz, 3 hálószoba, 3 fürdő, jakuzzi, meg amit még el tudtok képzelni. Apu építette az egész apartmanházat és volt olyan bölcs, hogy a legexkluzívabb lakást megtartotta a családjának. A másik az északi parton, egy nádassal körülvett kis öbölben, közvetlen vízkapcsolattal, ami külön bejáratú strandot jelent. A lányok az északi partra szavaztak, mert inkább elbújós, csendes, beszélgetős, borozgatos hétvégét szerettek volna. Apu odaadta a Q7-est, így nem kellett az…

Barátnők megdolgozva

Épp munkába indultam, amikor az utcán sétálva két csinos Hölgyre lettem figyelmes az egyik alkata kicsit erősebb, szűk világoskék testre simuló farmert viselt, mely a szeméremdombján durván bevágott és ezzel ketté nyomta az egyébként is jól láthatóan nagy punciját. Felül egy fehér csipkés blúzt viselt, mely alatt egy fekete melltartó próbálta a megtartani cseppet sem apró kebleit. A haja közepesen hosszú és sötét. A másik fekete testhez simuló fekete bőrnadrágban és egy ugyancsak test álló piros pólóban, ami alatt jól kivehetőek voltak mellbimbói és a melltartó hiánya, ő vörös rövid hajat viselt. Amikor megláttam őket a farkam duzzadni kezdett a…

Illatos orgonák

Egy fárasztó nap után hazafelé tartottam és már alig vártam, hogy a kedvesem karjaiban pihenjek. Ez a nap egy különleges nap volt a számunkra. Pont tíz éve volt, hogy megpillantottuk egymást egy igen unalmas bulin. Míg hazafelé tartottam,újra felidéztem a gondolataimban azt a pillanatot. Még most is mosolygok azon a jeleneten olyan suta olyan ügyetlen, de mégis életem legszebb pillanata volt. Mivel a bulin mindenki hozta a lerészegedés legjobb formáját, eléggé hamar egyhangú cigi és piaszagú levegő terítette be a szobát. Úgy döntöttem kimegyek egy kis friss levegőt szippantani. Május volt és egy gyönyörű tavaszi este illatait hordozta a szél.…

A takarítónő

Sajnos a férjem nem törődik velem, időnként rám mászik, belém dugja a szerszámát, lök rajta néhányat amitől gyorsan elélvez és lemászik rólam hogy aztán horkolva elaludjon. Már a melleim sem érdeklik, csak a saját maga mielőbbi kielégülésére koncentrál. Pedig nagyon vágyom arra, hogy valaki vegye birtokba a testemet, játsszon rajta mint egy hangszeren Válásom után rám szakadt a ház minden áldása, többek között a takarítás is. Talán nem kell bizonygatnom, hogy ez a férfiak többségénél jelentősen háttérbe szorul a focimeccs nézéssel szemben is ami talán a szabadidő eltöltésének legsilányabb módja. Legalábbis mióta sehol sem vagyunk a világranglistán. Barátaim szimpatizáltak velem…

Történet egy leszbikus lányról

Mindenki tudta, hogy leszbikus. Az egész iskola. Mégsem volt kiutálva annyira, mint amennyire az elvárható volt. Egyszer-kétszer beszólogattak neki, ha arról volt szó, de inkább békén hagyták őt. Voltak barátai, lány barátai, akik heterók voltak, és mégsem féltek attól, hogy a barátnőjük másképp érez irántuk az elvártnál. Osztálytársam volt, de nem hiszem, hogy váltottunk volna két szónál többet ezalatt a négy év alatt. Hogy miért is gondolok rá? Talán azért, mert a srác, akivel közel három éve együtt voltam, megcsalt, kihasznált és átvert. De inkább azért, mert a kapcsolatunk utolsó hónapjaiban már nem éreztem jól magam vele. Többre vágytam, de…

A férjem vágyai

Bixeszuális férjezett nő vagyok, felizgat a nedves punci látványa szivesen szeretkezem nőkkel, van egy barátnőm, akivel rendszeresen szoktunk élvezkedni. Egyik nap őrült ötletem volt, tudtam, hogy a férjem szívesen kefélne két nővel együtt, úgy döntöttem, megadom neki. Megkértem a barátnőm vegye fel a legrövidebb szoknyáját bugyi nélkül, és úgy látogasson meg minket. Gyönyörű ápolt barna hajú, zöld szemű lány, szép gömbölyű nagy mellekkel, minden férfi megnézi, szép borotvált puncival, ami úgy bedagad, amikor felizgúl. Miután megjött, helyet foglalt, megkértem a férjem hozzon vörös bort, mindhárman iszogattunk, lassan oldódott a hangulat, a barátnőm úgy ült, hogy a férjem belátott a csiklójáig,…

Pajzán nyaralás

Egyik nyáron a barátnőmmel, Ivettel elterveztük, hogy elutazunk egy nagyon szép helyre nyaralni. Egy tengerpart mellett döntöttünk. Korfu szigetére utaztunk. Amikor megérkeztünk, elbűvölt bennünket a gyönyörű tengerpart a pálmafákkal, az öblökkel, a kiemelkedő hegygerincekkel, kövekkel. Végre megérkeztünk a szállodába, amely nagyon szép látványt nyújtott kívülről. Az alkalmazottak nagyon udvariasak, előzékenyek, segítőkészek voltak velünk. Készségesen álltak mindenben rendelkezésünkre. Fölvitték a csomagjainkat a szállodai szobánkba. Mi ezt meg is köszöntük nekik egy kis borravalóval. Kiraktuk a ruháinkat, és egyéb holmijainkat a bőröndjeinkből, és pihentünk egy kicsit. Később lezuhanyoztunk, kisminkeltük magunkat, és lementünk vacsorázni a szálloda éttermébe. Nagyon előzékenyek voltak a felszolgálók. A…

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtteknek szóló tartalom található. Ha nem múltál még el 18 éves, hagyd el az oldalt.